Matvideo: Omelett med basilikum, tomat og cheddar


God tirsdag folkens! For dere som følger TrainingDay på Facebook eller YouTube så har kanskje noen allerede fått med seg at vi har publisert en helt ny matvideo. For de som ikke har sett den enda kommer den her. En smakfull omelett-variant perfekt til både frokost, lunsj og kvelds.

DETTE TRENGER DU:
    • 3 store Egg
    • 10 Cherry Tomater
    • 5g Smør
    • 1 Skive Cheddar Ost
    • Basilikum (alternativt annen frisk urt)
    • Salt

Oppskriften gir én porsjon, og inneholder ca. 20-25g protein og 15-20g fett. Mulighetene for variasjon er også mange, for eksempel kan man legge til skinke eller kylling for å tilføre mer protein, eller bytte ut urtene med andre grønnsaker etter ønske.

Håper det smaker!

———————————————————————————————————————————————–

✖ Abonner på min YouTube kanal her.

✖ Følg meg for daglige oppdatering på Snapchat: snfitness

✖ Interessert i veiledning og coaching? Besøk Trainingday her.

✖ Abonner på TrainingDay sin YouTube kanal her.

 

Stine

Du liker muligens også

LEAVE A COMMENT

Om Meg

Stine Nyjordet

Stine Nyjordet

Jeg heter Stine Nyjordet å jobber som personlig trener, kostholdsveileder og coach. I tillegg til å drive med styrketrening og konkurrere aktivt i bikinifitness, bruker jeg fritiden min ute i naturen og under vann.

ONLINE COACHING

ONLINE COACHING

Instagram

Selfie mode #kosthold #fitnessmotivation #bodybuilding #bodybuildingmotivation #fitness #trainingday #trainingday_no #trening
Behandling #artklinikken for å fikse ubalanser som har skapt litt ugang i nakke og rygg i det siste. Absolutt å anbefale for de som har mye småplager etter mange år med tung løfting/idrett. #trainingday_no #bodybuilding #trainingday #deadlift #fitnessmotivation #rehab #kosthold #activerelease #prehab
If the bar ain't bendin' your just pretending 👊 personal best for @remi260 with 220kg deadlift. #kosthold #fitness #bodybuilding #trainingday #trainingday_no #deadlift #fitnessmotivation
Trying out some active release technique's (ART)  to fix this beat up body. #trainingday_no #bodybuildingmotivation #bodybuilding #fitness #kosthold #art #activerelease
How to get bigger inn four easy steps. 
Step 1: Pick up heavy thing
Step 2: Set down heavy thing
Step 3: Repeat 1-15 times
Step 4: Add weight over time
#kosthold #fitness #bodybuilding #bodybuildingmotivation #trainingday_no #lightweight #dumbbellpress
Pick a couple of dumbbells and stand with a straight torso and the dumbbells by your side at arms length with the palms of the hand facing you.
While maintaining the torso in a stationary position (no swinging), lift the dumbbells to your side with a slight bend on the elbow and the hands slightly tilted forward. Continue to go up until you arms are parallel to the floor. Exhale as you execute this movement and pause for a second at the top.
Lower the dumbbells back down slowly to the starting position as you inhale.
Repeat for the recommended amount of repetitions. #bodybuilding #kosthold #fitness #bodybuildingmotivation #trainingday_no #exercise

YOUTUBE

YOUTUBE